Have2Have.se - här hittar du alla våra skor, väskor, accessoarer och kläder!

tisdag 8 mars 2011

London vs. Have2Have

Hoppla! Long time no see, här är det full rulle och nu äntligen är alla på plats igen :)
Haft en bra vecka än så länge? Det hoppas jag!

När jag tog min vanliga runda i bloggvärlden denna dag såg jag att bloggaren Paow har varit i London och shoppat loss. Oj vad avis jag blir! Men men, till saken. Jag såg att hon köpt ett par skor i en butik i London som är vääääldigt lika ett par som vi just fått in. Vilket visar att tjejen har smak ;) Vad tycker ni, same same but different? Söta är de ialf, båda två!


Paows bild, skorna från London vs. Have2Have:s senaste nytt, Gina2

Klicka på bilderna för att kolla närmare på skorna

Puss o kram alla smultron där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar