Have2Have.se - här hittar du alla våra skor, väskor, accessoarer och kläder!

torsdag 16 december 2010

Garanterad frakt innan Jul och rimkul

Sista chansen nu! Idag är sista dagen för garanterad frakt innan julafton så nu gäller det att passa på. Julklappstipsen står kvar, ta gärna en titt där ifall ni har samma problem som jag med att hitta julklappar till alla nära och kära.



Juste! Det har nu korats tre vinnare i rim-tävlingen på facebook! De lyckligt lottade vinner inte mindre än ett presentkort på 500 riksdaler var att handla för här på Have2Have! Här är de vinnande och deras bidrag:

En stövel så varm och go
På min fot få den bo
Många kalla dagar är kvar
I en fortsättning den jag har
En paus jag tog för att hinna
d
elta i en tävling och vinna

Av:
Anna Bergvall GRATTIS!

Dessa pumps vid namn Gina
Skulle pryda mina fötter och göra dom väldigt fina!
Speciellt nu till nyår då jag skulle dansat runt i dom hela natten lång
Och sjungit på någon fyndig "Pumps Gina" sång!


Av: Josefin McQueen Claudia Sjövall GRATTIS!

Fötterna ska du använda hela livet
Att klä dem vackert är således givet
Det du finner i denna ask
Håller dig en bit ovan snöslask
Höjden är inget för en mes
Det är iallafall min tes
Du kommer känna dig allt annat än sträv
I dessa godingar som du bara have 2 have


Av: Mia Lundberg GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar