Have2Have.se - här hittar du alla våra skor, väskor, accessoarer och kläder!

torsdag 4 november 2010

God förmiddag på er

Imorse blev det till att stiga upp extra tidigt då vi skulle ha morgonmöte innan telefonerna skulle sätta igång. Eftersom bussarna från mig hit inte går sådär jätteofta blev jag dessutom tvungen att vara här en halvtimme innan alla andra. Det är lite mysigt att komma till ett lugnt och stilla kontor där det i vanliga fall alltid är fullt ös. Känns liksom lite overkligt då. Någon kanske känner igen sig i mitt förmiddagsflum ^^

Nu är det iaf fullt ös igen som vanligt! Jag har dessutom lyckats (med lite hjälp från urgulliga Helena) anslutit det nya headsetet till växeltelefonen. Nu ser jag så där kontorig ut. Vad tycks?



Kram o på er så länge! Nu måste jag svara i telefon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar